Mercedes GLE je popularan izbor među luksuznim SUV-ovima, ali svaki automobil ima svoje probleme. Ovaj članak istražuje najčešće kvarove i mana Mercedes GLE-a koje vozači trebaju znati.
Razni modeli GLE-a, uključujući GLE 350, često se suočavaju sa specifičnim tehničkim izazovima koji mogu utjecati na njihovu pouzdanost i performanse. Razumijevanje ovih problema može pomoći vlasnicima da izbjegnu skupe popravke i uživaju u mirnijem vozačkom iskustvu.
1. Problemi s elektroničkim sustavima
Mercedes GLE često se suočava s problemima elektroničkih sustava, koji mogu biti frustrirajući za vlasnike. Mnogi vozači prijavljuju poteškoće s navigacijskim sustavom i MBUX sustavom. Greške u softveru i nestabilne funkcionalnosti dovode do čestih odlazaka u servis.
Sustav MBUX često prestaje raditi ili se ponovno pokreće. Navigacija može izgubiti signal ili netočno prikazivati rute, što otežava putovanja. Ponekad je potrebno više posjeta servisu kako bi se problem trajno riješio.
Problemi s električnom opremom nisu rijetkost. Vlasnici modela kao što je GLE 350 iz 2020. godine prijavljuju brojne kvarove. Neispravni senzori, problemi s kamerama za vožnju unatrag i kvarovi na elektroničkim kontrolama mogu predstavljati značajan trošak popravka.
Popravci elektroničkih sustava u Mercedes GLE neznatno variraju ovisno o složenosti kvara. Manji popravci, poput zamjene senzora, mogu koštati između 50 i 200 EUR. Složeniji zahvati, poput popravka MBUX sustava ili zamjene infotainment modula, mogu koštati i do 1000 EUR.
Problemi s elektroničkim sustavima često su uzrokovani softverskim greškama. Ažuriranja softvera mogu pomoći, ali ponekad je potrebno zamijeniti cijele module. Uzrok ovih kvarova može biti i loše spajanje žica ili oksidacija kontakata, što zahtijeva dodatne popravke.
Vozači također prijavljuju probleme s elektroničkim sustavom paljenja. Problemi s ključevima mogu uzrokovati nemogućnost pokretanja vozila. Ovi kvarovi često zahtijevaju zamjenu elektroničkih komponenti u servisu.
Česti posjeti servisu zbog elektroničkih problema mogu stvoriti nelagodu vlasnicima. Važno je redovito održavati vozilo i obaviti sve potrebne softverske nadogradnje kako bi se minimizirali rizici od kvarova. Popravci ovakve vrste često zahtijevaju specijalizirane dijagnostičke alate, što također povećava troškove.
2. Kvarovi na motoru

Motorno područje Mercedes GLE često susreće brojne probleme, što može frustrirati vlasnike ovog luksuznog SUV-a. Jedan od najčešćih problema je nakupljanje ugljika na usisnim ventilima. Ova situacija se posebno često pojavljuje kod modela s M157 motorom.
Nakupljanje ugljika vodi do smanjenja performansi motora i konačno može uzrokovati njegov potpuni zastoj. Znakovi ovog problema uključuju slabiji rad motora, povećanu potrošnju goriva i povremene trzaje tijekom vožnje. Popravak može biti skuplji, pa vlasnici trebaju računati na trošak od oko 1.000 do 1.500 EUR.
Pored problema s ugljikom, problemi s filterom zraka također mogu utjecati na motore GLE klase. Oštećen filter može propustiti nečistoće u motor, što dovodi do habanja i smanjenja efikasnosti. Redovna zamjena filtera zraka je ključna, a trošak zamjene iznosi oko 50 do 100 EUR.
Kompresor zračnog ovjesa je još jedna komponenta koja može izazvati glavobolje. Kvar na kompresoru može uzrokovati nepravilan rad zračnog ovjesa, što utječe na udobnost vožnje. Zamjena kompresora može koštati između 800 i 1.200 EUR, ovisno o servisu.
Naravno, električni kvarovi motora također nisu rijetkost. Problemi sa senzorima, elektroničkim modulima ili akumulatorom mogu uzrokovati nagle kvarove i aktivaciju lampica upozorenja na instrument ploči.
Unatoč tome, preventivno održavanje može pomoći u smanjenju učestalosti ovih kvarova. Redovito mijenjanje ulja, provjera filtera i pravovremena zamjena oštećenih dijelova ključ su za dugotrajnu funkcionalnost motora. Tätke dijelove rutinskim pregledima i zamjenama može značajno produžiti vijek trajanja vozila.
Krucijalno je pratiti servisni interval i koristiti kvalitetne dijelove kako bi se smanjile mogućnosti kvarova na motoru. Korištenjem preporučenih ulja i filtera, motor može raditi glatkije i pouzdanije, čime se izbjegavaju skupi popravci i produžuje životni vijek vozila.
3. Problemi s prijenosom
Jedan od glavnih problema koji se javljaju kod Mercedes GLE modela je kvar prijenosa. Vlasnici često prijavljuju probleme pri promjeni brzina, kao što su trzanje, kašnjenje u prijenosu, nepravilno prebacivanje brzina i nagla promjena brzina.
Kod nekih modela prijenos može početi praviti neugodne zvukove ili skakati iz brzine. Takvi simptomi su često povezani s neispravnim mjenjačem ili kvarom softverskog sustava prijenosa.
Najčešći kvar kod prijenosa je kvar ventila prijenosnika. To može uzrokovati gubitak snage ili nemogućnost prebacivanja iz jedne brzine u drugu. Trošak popravka ovakvih problema može biti prilično visok, često se kreće od 1.500 EUR do 3.000 EUR.
Drugi česti problem je kvar hidrotransformatora. Ovaj dio je ključan za omogućavanje glatkog prijenosa snage s motora na kotače. Ako hidrotransformator zakaže, prijenos može postati vrlo negladan i uzrokovati vibracije tijekom vožnje. Popravak može koštati između 2.000 EUR i 4.000 EUR, ovisno o ozbiljnosti kvara.
Neki vlasnici su prijavili također problema s elektroničkom kontrolnom jedinicom prijenosa (TCU). Ovaj kvar može uzrokovati mnoge različite simptome, od neispravnog prebacivanja brzina do potpunog kvara prijenosa. Zamjena TCU-a može koštati oko 1.000 EUR do 2.500 EUR, zavisno od modela i godišta vozila.
Prijenosna ulja također mogu biti uzrok problema. Ako se ne mijenjaju redovno, mogu postati kontaminirana i smanjiti učinkovitost prijenosa. Redovito servisiranje može pomoći u sprječavanju takvih problema i produljenju vijeka trajanja prijenosnog sustava.
Vlasnici bi trebali biti svjesni važnosti redovitog održavanja prijenosa, uključujući redovnu izmjenu ulja i provjeru stanja dijelova. Pravovremeno otkrivanje i rješavanje manjih kvarova može spriječiti veće i skuplje popravke u budućnosti. Jednostavne mjere održavanja mogu značajno smanjiti rizik od ozbiljnih problema s prijenosom.
4. Oštećenja na zračnim ovjesima

Zračni ovjes u Mercedes GLE vozilima pruža udobnost i stabilnost u vožnji. Ovaj sustav koristi zračnu pumpu i mješinu kako bi prilagodio visinu i tvrdoću ovjesa prema uvjetima na cesti i željama vozača. No, problemi s ovjesom nisu rijetki i mogu utjecati na sigurnost i performanse vozila.
Simptomi oštećenja zračnog ovjesa uključuju spuštanje jednog ili više kotača kada je vozilo parkirano. Vozači mogu primijetiti da se vozilo polako spušta kada je ugašeno duže vrijeme. Drugi znakovi uključuju neravnine i udarce tijekom vožnje, što ukazuje na probleme sa sustavom ovjesa.
Čest uzrok problema s ovjesom je propusnost zračnih mješina. Mješine mogu s vremenom postati porozne ili oštećene, što dovodi do gubitka zraka. Pri inspekciji ovjesa, tehničar može primijetiti curenje zraka koristeći sapunicu koja stvara mjehuriće na mjestu curenja.
Zračna pumpa također može biti uzrok problema. Ako pumpa konstantno radi dulje nego što je normalno, vjerojatno postoji curenje sustava koje treba popraviti. Pumpa se može pregrijati ili potpuno prestati raditi, što ostavlja vozilo na niskom ovjesu.
Trošak popravka zračnog ovjesa može varirati. Zamjena zračne mješine može koštati između 300 i 700 EUR po komadu, dok popravak ili zamjena zračne pumpe može doseći do 1,000 EUR. Kompletna zamjena sustava zračnog ovjesa može koštati preko 2,000 EUR.
Održavanje zračnog ovjesa je ključno za dugotrajnost sustava. Redoviti pregledi i održavanje mogu pomoći u ranom prepoznavanju problema i smanjenju troškova većih popravaka. Pridržavanje preporuka proizvođača o održavanju može spriječiti ili odgoditi mnoge od tih problema.
5. Kvarovi na navigacijskom sustavu
Navigacijski sustav kod Mercedesa GLE često može biti izvor frustracija za vozače. Pojedini vlasnici prijavili su kvarove poput zamrzavanja ekrana, netočnih lokacija i spore reakcije sustava. Ovi problemi mogu smanjiti funkcionalnost vozila i učiniti vožnju manje ugodnom, osobito na dugim putovanjima.
Jedan od uobičajenih kvarova je gubitak signala GPS-a. Kada sustav ne može pratiti vozilo, navigacija postaje beskorisna. Vozači navode da ovaj problem može biti povremen ili stalan, što otežava planiranje puta.
Još jedan česti problem odnosi se na ažuriranje karata. Mapiranje može zastarjeti, što znači da sustav ne prepoznaje nove ceste ili promjene prometnih pravila. Ažuriranje karata može biti skupo i dugotrajno, stoga mnogi vozači to odgađaju.
Nažalost, rješavanje problema s navigacijskim sustavom može biti skupo. Popravak ili zamjena sustava može koštati između 300 i 1500 EUR, ovisno o težini kvara i modelu vozila. Vozači često prijavljuju da ih servisi naplaćuju visokih cijena za rad i dijelove.
Neki problemi s navigacijom mogu se riješiti samostalno, poput resetiranja sustava ili ponovnog pokretanja softvera. Međutim, ozbiljniji kvarovi obično zahtijevaju posjet ovlaštenom servisu.
Vozači bi trebali redovito održavati softver svog navigacijskog sustava kako bi smanjili rizik od kvarova. Redovito ažuriranje softvera može pomoći u ispravljanju bugova i poboljšanju performansi navigacije.
Problemi s navigacijskim sustavom kod Mercedesa GLE mogu biti stresni, ali brzo reagiranje na kvarove i održavanje sustava može smanjiti te neugodnosti.
6. Iscrpljenost baterije

Jedan od čestih problema s Mercedes GLE-om odnosi se na iscrpljenost baterije. To može uzrokovati brojne neugodnosti za vozače i putnike. Problemi s baterijom mogu se pojaviti zbog raznih razloga, uključujući starost baterije, način vožnje, te električni sustavi koji mogu brzo iscrpiti energiju.
U prosjeku, baterija automobila traje od tri do pet godina. Međutim, neki vlasnici GLE-a prijavili su probleme s baterijama mnogo ranije. Jedan od razloga može biti visoka potrošnja električne energije zbog velikog broja elektronskih uređaja u vozilu. Čest vozač koji često koristi multimedijalne sustave, grijana sjedala i druge funkcije, može primijetiti brže pražnjenje baterije.
Još jedan potencijalni uzrok problema s baterijom može biti neispravnost alternatora. Ako alternator ne puni bateriju pravilno, baterija će se prazniti čak i tijekom vožnje. Električni kvarovi u automobilu također mogu dovesti do problema s baterijom, uključujući uzemljenje, kratki spoj, ili neispravno povezivanje žica.
Iscrpljena baterija može se prepoznati po simptomima kao što su poteškoće pri pokretanju motora, smanjen intenzitet svjetala, ili nefunkcionalni električni sustavi u automobilu. U najgorem slučaju, vozilo možda uopće neće moći startati, ostavljajući vozača u nezavidnoj situaciji.
Popravak ili zamjena iscrpljene baterije može koštati između 100 i 300 EUR, ovisno o modelu baterije i servisu koji se koristi. Važno je napomenuti da je redovito održavanje, uključujući provjeru baterije i električnog sustava, ključno za izbjegavanje ovih problema.
Za vozače koji žele izbjeći ove probleme, preporučuje se redovito kontroliranje stanja baterije, posebno prije zimskih mjeseci kada su temperature niže, što može dodatno opteretiti bateriju. Također, isključivanje nepotrebnih električnih uređaja kada se ne koriste može pomoći u očuvanju trajanja baterije.
U konačnici, pravovremeno prepoznavanje simptoma i brzo djelovanje može značajno smanjiti stres i troškove povezane s problemom iscrpljene baterije u Mercedes GLE-u.
7. Problemi s klimatizacijskim sustavom
Klimatizacijski sustav u Mercedes GLE-klasi može imati nekoliko problema koji otežavaju vožnju, pogotovo u vrućim ili hladnim vremenskim uvjetima.
Jedan od najčešćih problema je curenje rashladnog sredstva. Uzrok je često kvar na cijevima ili spojevima sustava, što može dovesti do slabijeg hlađenja ili grijanja. Popravak ovog problema može koštati između 200 i 500 EUR, ovisno o dijelu koji treba zamjenu.
Također, kvarovi kompresora klimatizacijskog sustava nisu rijetki. Kada kompresor prestane ispravno raditi, klima uređaj više ne može učinkovito regulirati temperaturu. Zamjena kompresora može biti skupa, s prosječnim troškovima između 800 i 1500 EUR.
Druge česte poteškoće uključuju neispravan ventilator. Ovaj kvar uzrokuje lošu cirkulaciju zraka unutar kabine. Popravak ili zamjena ventilatora obično košta između 150 i 300 EUR, ovisno o modelu ventilatora.
Problemi s električnim komponentama klimatizacijskog sustava također mogu biti prisutni. To uključuje neispravne senzore ili termostate koji uzrokuju nepravilno reguliranje temperature. Električni problemi mogu varirati u cijeni popravka, ali su obično u rasponu od 100 do 400 EUR.
Neki vlasnici također prijavljuju bučne klima uređaje. Ovaj problem može nastati zbog labavih dijelova ili neispravnih lopatica ventilatora. Popravak ovih problema može se kretati od 50 do 250 EUR, ovisno o tome koji je dio uzrokovao buku.
Učinkovit rad klima uređaja može osigurati redovito održavanje. Promjena filtera zraka, provjera razine rashladnog sredstva i pregled električnih spojeva ključni su koraci za izbjegavanje skupih popravaka. Redoviti pregledi kod licenciranih servisera preporučuju se kako bi se osigurao dugotrajan rad sustava.
8. Poteškoće s automatskim kočenjem

Automatsko kočenje može se suočiti s raznim poteškoćama u Mercedes GLE klasi. Jedan od čestih problema je neispravno aktiviranje kočenja, što može izazvati neželjena zaustavljanja vozila. Vozači su prijavili situacije u kojima se sustav automatskog kočenja aktivirao bez vidljivog razloga, što je uzrokovalo opasne situacije na cesti.
Oštećeni senzori također mogu biti uzrok ovih problema. Senzori koji prate udaljenost između vozila mogu se zaprljati ili oštetiti. To može rezultirati netočnim podacima koje šalju u sustav, što onda uzrokuje neprecizne reakcije automatskog kočenja. Čišćenje ili zamjena ovih senzora može biti skupa, s prosječnim troškovima popravka koji se kreću između 200 do 500 EUR.
Električni kvarovi također predstavljaju problem. Ako dođe do problema u elektroničkom sustavu koji kontrolira automatsko kočenje, može se desiti da sustav potpuno prestane raditi ili radi nepravilno. Popravak elektroničkog sustava često zahtijeva stručnu dijagnostiku i može koštati čak do 1000 EUR ili više, ovisno o složenosti problema.
Lažni alarmi za blizinu vozila česti su kada je sustav automatskog kočenja u kvaru. Vozači prijavljuju da su upozoreni na prepreke kojih zapravo nema. To može biti vrlo iritantno i ometati koncentraciju tijekom vožnje. Ovi lažni alarmi često upućuju na potrebu za kalibracijom sustava, što može koštati oko 150 EUR.
Neki vozači su primijetili kašnjenje u reakciji sustava. U situacijama kada je brza reakcija ključna, kašnjenje u aktiviranju automatskog kočenja može imati ozbiljne posljedice. Ovo kašnjenje može biti znak problema u softveru koji kontrolira sustav kočenja. Ažuriranje softvera može pomoći, a trošak takvog servisa varira, ali obično iznosi oko 100 do 300 EUR.
Osim tehničkih problema, meteorološki uvjeti također mogu utjecati na rad automatskog kočenja. Uslijed jakog kiša ili snijega, senzori mogu imati otežano prepoznavanje prepreka na cesti. Važno je redovito održavati vozilo i provjeravati stanje senzora, osobito u zimskim uvjetima.
Sve ove poteškoće ukazuju na važnost redovitog održavanja i pregleda sustava automatskog kočenja. Vlasnici vozila trebaju biti svjesni potencijalnih problema i brzo reagirati na svaku sumnjivu situaciju kako bi osigurali sigurnost u prometu.
9. Curenje ulja
Curenje ulja je jedan od češćih problema s kojima se vlasnici Mercedes GLE-a susreću. Ovaj problem može nastati zbog nekoliko različitih razloga, a zanemarivanje može dovesti do ozbiljnih mehaničkih kvarova i visokih troškova popravka.
Ulje može curiti zbog istrošenih brtvi i brtvenih prstenova. Ovi dijelovi s vremenom mogu postati kruti i ispucati, što omogućava ulju da pobjegne. Labavi filtri ulja također mogu biti uzrok curenja, pogotovo ako nisu pravilno zategnuti tijekom redovnog servisa.
Oštećene posude za ulje ili uljne pumpe također mogu biti izvori curenja ulja. Ove komponente mogu doći do oštećenja zbog udaraca, korozije ili jednostavno zbog starosti vozila.
Prosječni troškovi popravka curenja ulja variraju ovisno o uzroku problema. Zamjena istrošenih brtvi može koštati između 100 i 300 eura, dok zamjena cijele posude za ulje ili uljne pumpe može biti znatno skuplja, krećući se od 400 do 800 eura.
Što se tiče simptoma, vlasnici mogu primijetiti mrlje ulja ispod automobila, neugodan miris sagorijevanja ulja ili čak smanjenu razinu ulja u motoru. Ignoriranje ovih znakova može dovesti do ozbiljnijih kvarova motora.
Redovito provjeravanje razine ulja u motoru ključno je za prepoznavanje problema na vrijeme. Ukoliko primijetite pad razine ulja, potrebno je odmah pregledati vozilo kod ovlaštenog servisera.
Dakle, curenje ulja je problem koji ne treba zanemariti. Pravilna i redovita održavanja mogu značajno smanjiti rizik od curenja, a ako se ono ipak dogodi, važno je reagirati brzo kako bi se izbjegli veći kvarovi i troškovi popravka.
10. Problemi s brtvenjem vrata

Jedan od najčešćih problema s Mercedes GLE modelima su kvarovi brtvenja vrata. Vlasnici često prijavljuju da brtve ne funkcioniraju pravilno, što može dovesti do prodora vode u unutrašnjost vozila. Ovaj problem je posebno izražen kod starijih modela.
Voda koja ulazi u vozilo može uzrokovati ozbiljne oštećenja interijera. Tepisi se mogu natopiti, a elektronika ispod sjedala može korodirati. Dugotrajna vlaga može dovesti do pojave plijesni, što može postati zdravstveni problem za korisnike vozila.
Popravak brtvi na vratima nije uvijek jednostavan. Ako su brtve tek malo istrošene, vlasnici mogu pokušati koristiti silikonski sprej kako bi poboljšali njihovu funkcionalnost. Međutim, ako su brtve jako oštećene, jedino rješenje je njihova zamjena.
Troškovi zamjene brtvi variraju. U prosjeku, popravak može koštati od 200 EUR do 500 EUR, ovisno o tome gdje se popravak obavlja i koliko su brtve oštećene. Servisi koji nisu ovlašteni od strane Mercedesa mogu ponuditi niže cijene, ali postoji rizik od manje kvalitetne usluge.
Osim toga, vlasnici su izvještavali o problemima s brtvenjem na području prtljažnika. Uglavnom, kada prtljažnik nije dobro zatvoren, može doći do prodora vode tijekom kišnih dana ili pranja automobila. Ovaj problem može biti riješen pravilnim podešavanjem brave prtljažnika ili zamjenom dotrajalih brtvi.
Preventivno održavanje može značajno smanjiti rizik od problema s brtvenjem vrata. Redovito pregledavanje i čišćenje brtvi može produžiti njihov vijek trajanja. Također, izbjegavanje parkiranja vozila na ekstremnim temperaturama ili izloženost visokim količinama vlage može pomoći.
Vrijedi napomenuti da neki vlasnici također prijavljuju probleme s brtvenjem prozora. To može dovesti do zvižduka vjetra tijekom vožnje ili čak ulaska kiše u unutrašnjost automobila. Zamjena ili popravak brtvi prozora također zahtijeva pažnju stručnjaka i može biti prilično skupa.
Unatoč ovim problemima, Mercedes GLE ostaje popularan model zbog svoje udobnosti i performansi. Pravilno održavanje može minimizirati probleme s brtvenjem vrata te omogućiti dugogodišnje bezbrižno korištenje vozila.
Najčešći Problemi s Motorom
Prilikom kupovine Mercedes GLE modela, važno je znati koji su najčešći problemi s motorom kako biste izbjegli neugodnosti i skupe popravke. Dva ključna problema s motorom uključuju poteškoće s turbinom i problemi s ubrizgavanjem goriva.
Poteškoće s Turbinom
Jedan od glavnih problema kod Mercedes GLE modela je vezan za turbinu. Vlasnici često prijavljuju kvarove i performanse turbina, što može uzrokovati gubitak snage motora. Nadalje, ovi kvarovi se obično manifestiraju kroz abnormalne zvukove, dim iz ispuha i smanjenjem ubrzanja vozila.
Uzroci problema s turbinom mogu uključivati nakupljanje ugljena i nečistoća na lopaticama turbine, kao i neispravnost sistema podmazivanja. Pravovremeno čišćenje i održavanje može pomoći u prevenciji ovih problema. Redovite provjere i zamjena ulja mogu produžiti vijek trajanja turbine i osigurati da radi učinkovito.
Ovi simptomi se ne smiju zanemariti jer mogu dovesti do ozbiljnijih kvarova ako se ne riješe na vrijeme. Preporuča se posjetiti ovlašteni servis čim se primijete prvi znakovi problema kako bi se izbjegli veći troškovi i oštećenja motora.
Problemi s Ubrizgavanjem Goriva
Sustav ubrizgavanja goriva u Mercedes GLE modelima također predstavlja čestu glavobolju vlasnicima. Problemi mogu uključivati nepravilno ubrizgavanje goriva, što dovodi do neravnomjernog rada motora i povećane potrošnje goriva. U nekim slučajevima, manjkavosti u sustavu mogu uzrokovati ozbiljne kvarove motora.
Najčešći problemi s ubrizgavanjem goriva uključuju začepljene ili neispravne injektore, neispravnost visokotlačne pumpe, te kvar senzora koji nadziru sustav. Znakovi problema s ubrizgavanjem goriva mogu biti teškoće pri paljenju, smanjena snaga, povećana potrošnja goriva, i grubo djelovanje motora.
Redovito održavanje i čišćenje injektora može pomoći u sprječavanju ovih problema. Također, korištenje kvalitetnog goriva može smanjiti rizik od začepljenja i produžiti životni vijek sustava. Ako se problemi ipak pojave, neophodno je što prije posjetiti servis kako bi se identificirao i riješio uzrok kvarova.
Savjet: Održavanje motora u optimalnom stanju zahtijeva pažnju na detalje i redovite kontrole. Pravilno održavanje turbine i sustava ubrizgavanja goriva može značajno produžiti vijek trajanja vašeg Mercedes GLE-a i osigurati pouzdane performanse na cesti.
Električni Sistemi i Njihovi Nedostaci
Električni sistemi u Mercedes GLE vozilima često imaju izazove koje nije uvek lako prepoznati ili rešiti. Najčešći problmesi uključuju nepravilno funkcionisanje senzora i poteškoće s početkom rada sistema.
Greške u Senzorima
Senzori igraju ključnu ulogu u modernim vozilima, a problemi s njima mogu izazvati niz nepredviđenih situacija. U Mercedes GLE 350, baterijski senzori, senzori pritiska guma, i senzori temperature motora često pokazuju netačne podatke. Na primer, senzori pritiska guma mogu proraditi nepravilno, što stvara lažni alarm za vozača.
Neispravan senzor može uticati na raspodelu snage motora, čime se smanjuje efikasnost vožnje i povećava potrošnja goriva. Kvarovi u ovim sistemima obično zahtevaju posetu servisu kako bi se izvršila dodatna dijagnostika. Rešenje se često nalazi u zameni problematičnih senzora, što može biti skupo, ali neophodno za sigurnu vožnju.
Problemi s Početkom
Još jedan čest problem kod električnih sistema Mercedes GLE su poteškoće s početkom rada vozila. Vozači su se često susretali s problemima kod startovanja vozila, posebno u hladnim uslovima. Starter motora može otkazati ili ne uspeti da pravilno funkcioniše, što onemogućava pokretanje automobila.
Ovi problemi često proizlaze iz oštećenih ili izuzetno istrošenih baterija i kablova koji nisu u dobrom stanju. Redovno održavanje i pravovremena zamena delova može pomoći u prevenciji, ali ne otklanja potpuno rizik od pojavljivanja ovih poteškoća. Vozači mogu primetiti slabiji start, povremeno kašnjenje u reakciji ili čak uopšte ne mogu startovati vozilo.
Električni sistemi i njihovi nedostaci u Mercedes GLE 350 naglašavaju potrebu za redovnim proverama i održavanjem. Korišćenje kvalitetnih zamenskih delova takođe može smanjiti učestalost kvarova, ali su potencijalni problemi uvek razlog da se vozilo pažljivo prati i održava.
Pitanja s Ovjesom
Problemi s ovjesom kod Mercedes GLE klasnih automobila uključuju trošenje komponenata i poteškoće s amortizerima. Ove poteškoće najčešće utječu na udobnost vožnje i stabilnost vozila.
Trošenje Komponenata
Trošenje komponenata ovjesa može dovesti do brojnih problema u vožnji. Ležajevi, gumeni dijelovi, i zglobovi vremenom se istroše zbog konstantnog opterećenja i vanjskih utjecaja. To može rezultirati labavim ili nepreciznim upravljanjem, bucima prilikom vožnje, i vibracijama koje se prenose kroz volan. Takvi simptomi često upozoravaju na potrebu za zamjenom dijelova kako bi se osigurala sigurnost i ugodnost vožnje.
Neki vlasnici GLE modela iz ranijih godina prijavili su da su njihovi automobili pokazivali znakove nepravilnog trošenja guma, što je direktno povezano sa stanjem ovjesa. Neravnomjerno trošenje guma može ukazivati na problem s pravilnom usklađenošću ili balansiranjem ovjesnih komponenti. Redovit pregled i održavanje ovjesa može pomoći u prevenciji ovih problema i produžiti vijek trajanja vozila.
Pitanja s Amortizerima
Amortizeri su ključni za apsorpciju udaraca i osiguravanje glatke vožnje. Kod Mercedes GLE modela, amortizeri su važan dio sustava ovjesa koji često zahtijeva pažnju zbog svoje uloge u održavanju stabilnosti i udobnosti. Vremenom, amortizeri mogu gubiti učinkovitost, što rezultira manje glatkom vožnjom i povećanom osjetljivošću na neravnine.
Vozači su prijavljivali da njihovi GLE modeli iz 2016. i 2017. godine imaju problema s amortizerima, što često manifestira preteranim poskakivanjem ili nestabilnim ponašanjem vozila na neravnim površinama. Redovito provjeravanje stanja amortizera i njihova pravovremena zamjena može značajno poboljšati vozne osobine automobila i osigurati veću sigurnost na cesti.
Prilikom vožnje po neravninama, ako osjetite pretežito ljuljanje ili nedostatak kontrole, to može biti znak da su amortizeri istrošeni i potrebna je njihova zamjena. Vozači bi trebali biti svjesni da amortizeri direktno utječu na kočione performanse i upravljivost vozila, čineći njihovo održavanje izuzetno važnim za cjelokupno zdravlje automobila.